نکاتی در مورد عکاسی کودک و نوزاد

وقتی اولین بار عکاسی حرفه ای را شروع می کنید ، نوادان تازه به دنیا آمده محبوب ترین گزینه ها هستند . یک آفریده قابل ستایش که خیلی بامزه و جذاب به نظر می رسد .
کودکان و نوزادان همچنان بامزه و دوست داشتنی به نظر می رسند وقتی آنها را در کنار یک گل ، در داخل سبد ، یا درکنار یک عروسک بزرگ قرار می دهید .
یک منظره و چشم انداز خوب آماده کنید
به عنوان یک ایده یا یک مثال شما عکاس یک نوازد هستید که دو هفته سن دارد!! در صبح (زمانی که کودک و نوزاد مایل هستند تا یک همراه خوب و مشتاق باشند) ، بعد از اینکه غذا خورانده شده اند (زمانی که نوزادان مایل هستند کمی شکیباتر باشند) و در یک اتاق گرم ( جایی که نوازدان و کودکان احساس راحتی بیشتری می کنند) .
آماده سازی همه چیز قبل از یک عکس برداری خوب به شما احساس آرامش بیشتری خواهد داد : چندین رنگ برای پس زمینه، هر لباسی که شما قصد دارید از آن در هنگام عکاسی استفاده کنید و یک پشتیبان از هر وسیله ای که ممکن است .
ما حداقل لباس را برای نوزادان ترجیح می دهیم ولی این یک نظر شخصی است .
عکاسی از نوزادان را سریع انجام دهید و نوزادان را از خواب بیدار نکنید!!

آتلیه عکاسی کودک ، نوازد و بارداری
هدف را پیدا کنید
از مخاطبان خود سوال کنید که برای چه هدفی از نوزاد و کودک خود عکس برداری می کنند؟؟ اغلب صرفا برای اعلان وجود یک نوزاد است یا فقط برای "عکس های نوزاد" که لحظه بودنش را مستند می کند!!

نکته دیگری که باید به آن فکر کنید مقیاس عکس نوزاد نسبت به کل عکس است!! زمانی که نوزاد تنهاست ، زمانی که با والدین هست ، زمانی که با فرزندان دیگر است. جواب درست یا غلطی برای این سوال وجود ندارد اما دانستن اینکه در نهایت مشتری از شما چه چیزی می خواهد و هدف اصلی او چیست کلید اصلی این مساله است.

عکاسی از نوزاد تازه به دنیا أمده معمولا با یک کودک که سرزنده است تفاوت می کند . بنابراین برنامه ریزی بیشتر از طرف شما می باشد .